bra dag

Inte orkat skriva något idag. Som sagt idag har det varit en bra dag:)


Gick upp vid 8 idag-.- Trött och irriterad. Har ett jävla morgonhumör. Satte mig framför tvn och åt frukost, sen gick jag ut med hundarna och busade lite:) Sen tog jag tag i städningen, och skurvade golven och plockade lite och tvättade lite. Sen kom Frida och Ida ner. Och vi såg världens roligaste grej:P HAHAHHAAAHA skämten som aldrig kommer att dö ut : )  Sen efter det stack vi ut med hundarna. Sen stack vi hem och åt lite, sen mötte vi upp ida och frida igen och drog ner till örbäcken :) Yoshi simmade faktiskt några tag :D hiihhi sötnöten :) Var typ 15000 mygg -.- vad jag hatar mygg!!

Sen när vi kom hem slängde jag hundarna i duschen, dom luktade skit och hade 5 kilo sand med sig in. Så nu ligger dom nerbäddade i täcken i soffan och sover så gott:) Söt sakerna <3 Skulle man göra utan dom:D


SKa bädda rent i sängen nu, sen blir det att krypa ner. Är riktigt jävla trött -.-' Imorgon är det grillning som står på listan :) Trevligt trevligt:) Ska bara komma på något att grilla :P hahaha


Puss&Kram// E







<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0