Vilken jävla dag!

Fy fan vilken dag säger jag bara :S Har suttit med papper hela dagen typ! Allting har krabbar, men fått klartheter i det mesta nu! Gått igenom alla räkningar. Men det fattas en :( så måste leta i morgon!! jag har aldrig slarvat bort något viktigt papper innan! Så har lite panik.

Sen fick jag lite besök av Frida och ida som kom och snackade lite skit:) Super trevligt måste jag säga:)

Älsklingen lagade mat och sen hjälpte han mig att städa nu ikväll:D jag säger bara applåder till honom :D Hoppas det håller i sig;) haha!

Nu ikväll har vi städat vardagsrummet och hallen och köket. Plockat ur alla skåpen i köket.Så ska bara stoppa in dom efter att vaktmästaren har varit här i morgon :) Sen ska jag ta och städa toan och sovrummet imorgon, sen är det klart:) Riktigt skönt!

Hundarna skulle ha fotograferats idag, men blev ett litet missöde eller vad man ska säga:) så vi ska planera in någon ny dag:) 

Nee nu ska jag krypa ner och pussa på min älskade sambo :) Som jag älskar såå grymt jävla skit mycket :) <3




Min själsfrände <3

Överdrivetjävlaskitkär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0