boxskyltar

Hänt så fucking jävla mkt:( jag hatar det:'( Jag kommer inte ta upp det här i bloggen. Ni lär märka isåfall.. Så nog om den saken... jag hoppas av hela mitt hjärta att detta löser sig:/ <3


Idag kom jag hem, så åkte direkt hem och bytte om till ridkläder:) Och åkte ut till stallet, gud vad skönt det va att komma ut på landet, sen pussade jag och myste med mina hästar:) Mulle har växt till  till 1,23 :) och gått upp rejällt i vikt och börjat få lite mer rumpa:) haha Birk och jag bråkade :P så han fick backa hela vägen hem:) det tyckte han inte va roligt, men jag går inte med på dumheter:) haha.. Saknat mina två fisar:) <3

Sen öppnade jag mina två paket:) Fick min boxskyltar:) lägger upp dom här:) är super duper nöjd:) även om jag inte fått veta birks mor och far en, men få beställa en ny bara när jag fått reda på det (om jag ens får det)..  men visst blev dom snygga:) super nöjd:) Fick även min gpa hjälm och den satt perfekt:D:D



Ikväll har jag kollat lite film med bella, sen har jg bara slappat:) ska snart ta och krypa ner :) Imogon är det en heldag istallet som gäller:) ska även longera birk lite lugnt:) men han är som en raket nu:P går och trippa min lilla tjockis:) haha <3<3

Puss&Kram//E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0