Paket

Fått hem två lappar om att jag har två paket som ligger och vänta :D Det är min equiline luva och mitt john whitaker schabrak :) och en luva:) Så sen ska birk får leka lite modell:D haha Tänkte pröva alla luvor jag köpt:P haha han har inte prövat någon av alla:O? tror jag köpt 5-6 till honom:P haha Så dags nu :D

Ska strax ta och glida till stallet:) Massa att göra där idag, så hoppas jag inte kommer hem allt för sent idag, är galet trött, sov riktigt illa inatt-.- Har typ blivit as förkyld med-.- Yoshi och jag har busat hela morgonen :D min lilla tokfis :D <3

Ne nu ska jag äta något sen blir det att dra till hästarna :)

Puss&Kram// E




Fina flickorna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0