trött

jag är typ deprimerad just nu, men allting är för mkt och man vet ingenting:S det ena problemet avlöser det andra! men snart vänder det och till det bättre hoppas jag!=)

Idag har jag varit i hela stallet, och pysslat och haft mig:) var även och köpte lite häst mat och en stooor säck med morötter :) lilla fisen mulle har aldrig ätit det innan och blev så förtjust i det:D haha <3<3 Alla dom andra hästarna blev med överlyckliga:) hiihih Sen borstade jag och myste med mina två prinsar som jag brukar:) <3

yoshi och rocky har lekt konstant idag :) hahaha så nu ligger hon helt utslagen i sängen:) haha min gullegris:) <3<3

Nu orkar jag inte skriva mera:)

Puss&Kram// E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0