ggahh

jag glömde vilken epost jag hade till bloggen:P därför jag inte bloggat:P hahaha

sen råkade jag skriva om mulles kastering i minandra blogg. så kommer ett inlägg efter detta om hans kastrering.

Idag var jag istallet runt 11 och kom hem halv 10.:P så blev ganska länge idag:D men är bara skönt!:) duschade min älskling birk med, haha han drog 4 gånger för mig:P hahaha sen snurrade han runt så hela jag blev blöt. Men tillslut blev han ren och fin:) Yoshi hjälpte även till med att sno min tvättsvamp och springa iväg med. haha:) och mulle blev arg på vattenslagen och bet i den haha vilka tokdjur jag har <3:)

sen hämtade vi hö och sen kom emmy och henne bror ut. Ja sen har det hänt lite allt möjligt! och jag köpte världens snyggaste träns!! gudvad jag älskar det! svin dyrt:P fast va på rean nu:) me like!! speciellt över nacken så det inte ska trycka där och så:) så det kommer användas väl:D

ne ska prata lite med ellah sen sova:) ska åka hem till Västervik imorgon och pussa sönder min älskling <3<3<3

Puss&Kram//E




Min fina valack<3



Min underbart fin flicka<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0