hööks

jag är helt slut! har verkligen stor shoppat. Varit en toppen dag med Becca och Bella:)

Började med att jag inte sov ett jävla skit inatt-.-  Klockan 11 var jag istallet:) Sen åkte vi vid 12 tiden:) och shoppade en jävla massa på hööks:) Sen hittade jag en snygg ljusrosa tröja på gina:)
Köpte det snygga regntäcket till birk:) det passade han perfekt:)  så detta var vad jag köpte idag:)

  • Det rutiga regntäcket till Birk
  • Ett flugtäcke med mage och hals till Birk
  • en grimma till birk
  • en grimma till Mulle
  • Två tvättsvampar
  • en ridjacka
  • ett grimskaf
  • ridvantar
  • en tröja ifrån gina tricot
  • 3 presenter till älsklingen
Det var nog allt jag handlade idag:)  skit nöjd med allting:) Orkade inte ta kort på allting tyvärr.
Så nu är det slut med hästhandlandet hahaha

Imorgon kommer veterinären ochj ska kolla på Birk. hoppas det går bra för min lilla älskling:) <3<3<3

Imorgon kommer även min älskling ner:D ska bli skit mysigt<3<3 längtar att få pussa på honom <3<3 älskar dig mest ricky <3<3<3 du är mitt allt<3<33

Ne nu ska jag snart ta och krypa ner. Är galet trött och min nacke och rygg gör så jävla ont:( Min gamla ridskada har kommit fram :( sen när jag blev sparkad i huvudet för ett par år sedan. Tog mig 2 år av sjukgymnastik för att kunna vrida på huvudet normalt igen.  Så hoppas verkligen inte jag få börja med den skiten igen!!-.-' Men nu hoppas vi på att det går över snart :)  kom på att jag inte skrivt en presentation av birk så ska göra det nu:)


Puss&Kram// E



Kärlek<3



Min super söta tös<3<3:)  tänk att hon snart fyller 1 år:) vad tiden går fort :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0