kasst

världens dåligaste uppdatering jag vet:P Men jag är hemma i Västervik och inte haft någon data här fören idag:P
jag är som sagt i hemma i viken. Åkte hit i söndags :) skönt att komma hem och plocka i lägenheten lite:) Sen har jag umgåtts med gandalf och ida:)
idag har vi gjort massa ärende och skit:) handlat en massa skit känns det som haha :P sen har jag tvättat och städat sönder. Imorgon ska jag torka alla golv och alla hyllor och skit. Sen är jag klar med min storstädning:) super duper skönt:)
Saknar mina hästar galet mkt!!! <3<3 Veterinären var ju hos honom förra veckan och fixade hans tänder sen visade han 2 graderns hälta på vänsterbak på böjprovet. :( då gick väl inte så överdrivet bra tyvärr. han skulle vila 3 veckor sen kommer fält tillbaka och kolla på honom :) Då ska även mulle få en till vaccination.
I söndags va jag även ute med mulle och gick i trafiken för första gången i hans liv. Den hästen är totalt orädd för allting. Lastbilar traktorer och grejer som flyger upp ifrån väggkanten. så är riktigt stolt över min lilla prins:)
Nu blir det blåbärspaj :) va lite kort om vad som hänt:P haha Kommer väl mer någon annan dag:)
Puss&Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0