måla om

Idag ska vi måla om i köket :) Vi ska strax glida till affären för att köpa färg:) blir någon latte eller grå:) Golvet ska bli svartklinkers och sen ska vi byta ut bänkarna till marmor eller vafan det heter:P hahaha  Sen blir det väl att byta ut kaklet med :) Men det får pappa göra! Hoppas vi kan bli klara med det ikväll :) Så man kan börja riva ut i hallen :) har ju 6 garderober där ute -.- Så 3 ska bort sen ska vi tapetsera :) blir även att lägga svart klinkers:) Men golven får pappa göra :) haha
Vi får väl se hur detta kommer sluta:P tur man äger lägenheten :P hahahaha
Ska även åka och köpa min nya mobil snart :) Blir en Sony ericsson Xperia X10 mini pro :) Gillar den starkt! =)
ne nu ska jag plocka upp lite här sen blir det att ta en lätt lunch :)
Puss&Kram// E

Min älskling är så galet snygg :) <3<3
är så glad att jag har dig <3<3

Kommentarer
Postat av: emlii

bilder :D

2010-09-25 @ 16:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0