mina djur! <3<3<3

jag blir så förbannad och så jävla ledsen!!!

Varför har ni emot mina djur? varöfr hatar ni mina hästar? varför är hatar ni min hund? kan ni ge mig ett fucking riktigt jävla svar på det?

vad har mulle birk eller yoshi gjort er. Jo jag ger dom min tid. För dom kräver min tid.Jag vet att den senaste tiden har det bara varit dom dom dom. Jag har haft så jävla mkt! mulle kasterades Mulle fick en svårt infektion och fick akutvård några dagar efter! kände ju jävla roligt att se min lilla prins ha så ont så han knappt kuned stå! fy fan och ni har mage att säga så? Ska jag säga så om era djur? Dags att tänka sig för lite?

Mina djur är mina bästa vänner, dom finns alltid där för mig. Dom ger mitt liv en sån glädje att det inte går att beskriva. jag tar vara på varje minut med dom <3  ni borde vara glada för min skull? men det är tydligen svårt det med..  Dålig stil med tanke på allt som jag har varit med om. att inte ens unna mig att få må bra är förjävligt!! idioter!

jag har inget mer att säga än att fy fan för er!

Vad som än händer kommer jag aldrig att sälja mina djur <3 dom är mitt allt <3<3 



Pure love <3<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0