renovera

Vad rastlös jag är men endå galet trött:P idag har jag inte gjort ett skit:D och det var as skönt:) Har städat hela veckan och fixat och skit :) så idag sket jag i smink och hade bara mjukis brallor på mig:D haha Men ibland ska det vara så med:)
idag har jag som sagt inte gjort ett jävla skit :) bara lagat lite med och tvättat  :) Älsklingen och jag bokade även en resa:P Men vii bestämde oss för att avboka och renovera om köket och hallen istället:P hahaha Så i morgon ska vi åka och köpa färg och tapeter :) Hoppas det blir snyggt :) Kommer att lägga in före och efter bilder :)
Sen är det bara klinkers golv som ska in :) men det får pappa göra :P hahaha för det kan inte vi:P kan knappt måla hahhahaa!
Jag längtar efter min hästar :( super mkt:( men dom har det bra :) <3 <3  ska pussa sönder dom när jag kommer hem till dom:) Sen har jag ju lite saker som kommit :) Deras boxskyltar(kommer lägga upp bild på dom), sen birks görna luva ifrån equiline och mulles eskadron skydd :) Sen ska jag köpa massa morötter med :D <3
Ne nu blir det att mysa lite framför tvn sen krypa ner :)
Puss&Kram/ E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0