Shopping

Är helt slut! Så ska snart ta och krypa ner. Sov verkligen skit i natt:( Sen åkte jag till stallet runt 1 tiden. Men hann på vägen stanna till och shoppa lite på granngården:)

Blev




Vintertäcke till Mulle
Hansbo 500 kr


Hink överdrag (frukost och Lunch)
19 kr och 39 kr (olika priser tydligen:S )

Hundregn täcke till Yoshi 139 kr

En äppelgrön huva till Birk i från hansbo 99 kr:)

bättre bild på huvan! men visst var den liten söt:)
(mulle prövade den, vad han blev arg, jag skrattade så jag höll på att dö)

det var mina inköp idag:) super nöjd :)

Sen har vi städad sadelkammaren och foderkammer:) Så nu är det rent och snyggt:) Sen ikväll fick vi hämta hö:)

Mulle hade även täcke på sig ute för första gången. Och gud vad arg han va. hahahahaha. Den lilla hästen har såna utryck hahaha. Iallefall bet han i det och han skulle stampa på det:P hahahaha. Vad vi skrattade. såg så sjukt roligt och gulligt ut:) sen stod han och tjurade i ett hörn i hagen hahahahaha :) men sen gillade han läget:)

Ska åka till hööks på fredag tack och lov! birk fick ha sitt super reserv regntäcke! usch fullt som stryk och ett hål på det-.- Men på fredag får han sitt super snygga regntäcke:)

Kommer lite bilder från idag:)



Min fina tös<3<3



Sötaste<3

Söt Mulle<3<3<3


Min fina Birk<3<3

orkar inte lägga in fler:)

Kommer säkert lite mer bilder senare:)

Puss&Kram//E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0