städdag

Nyss pratat en timme med min älskade pappa:) Alltid skönt att få prata av sig lite :) vi har även prata om renoveringen i hallen och köket :) Så pappa skulle komma upp om 4 veckor och göra det sista :)Skönt :) Vet inte om jag ska visa före och efter bilderna nu eller närallting är helt helt klart :) får se hur jag gör :)
Idag ska jag städa sönder!-.- Älsklingen jobbar till 11-12 i natt. Så jag tänkte ta ett riktigt ryck här hemma :) så det är lite fint när han kommer hem:) kanske tom baka något:) hahaha
Har även några paket som väntar hemma :D bland annat birksluva och sen mina boxskyltar :) Sen hoppas jag att min gpa hjälm ligger och väntar :D MOOHHAA:D nästa vecka kommer veterinären igen mulle ska vaccineras och ska även titta om birk fortfarande är halt. Hoppas han är pigg så vi kan börja rida igen :D kommer även att lägga upp ett schema för hur hans ridning ska se ut :) Vi ska börja om helt ifrån början och bygga upp alla muskler och sådär :)
Nee nu ska jag slänga i mig lite frukost och kolla en film sen blir det att storstäda och tvätta :)
Puss&Kram// E



jag saknar er något fruktansvärt <3<3 men om någon dag är jag och pussa på er igen!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0