stallet

ska strax sticka till stallet, men tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg:) bara för att liksom:) 

Igår klippte jag av birk sin långa man:P Vet att många i stallet blev väldigt sura över det av någon anledning. Men jag tycker fjordingar ska ha den klassiska fjordingmanen och självklart så fick han än:) hiihh den
har inte rest sig riktigt ännu, så ser fortfarande lite konstigt ut. Men snart så kommer den att se normal ut :) Sen igår hämtade vi lite hö och sådär:) Sen hände inte så mkt mer:)

kommer in massa bilder ikväll:)

Som sagt ska snart ut till min älskade djur<3 lite tråkigt när man inte kunnat rida på ett par veckor:( men nästa vecka kommer veterinären:) så hoppas allt lyser grönt då:) vill inviga min  nya sadel och mitt nya träns;) ihihihih



old pic!




Jag saknar den du var förut,
jag hatar att du inte bryr dig
jag vet ingenting om dig längre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0