trött trött

Ska snart ta och krypa ner jämte bbylove:) <3 så mysigt att somnade och vakna jämte min älskling <3:)
idag har jag storstädat lägenheten :) så nu är den städad från golv till tak:) känns as skönt:) Sen åt vi en toppen middag:) Älsklingen gjorde någon god veggrej:) svårt att förklara men det är galet gott:) Sen tog vi det lugnt och kollade film :) thihihi
Imorgon är det tvättning som står på listan-.- Sen glida en runda på stan och köpq födelsedags presenter till nova och yoshi<3 :) Dom fyller nämligen 1 år imorgon:) gud vad tiden går fort:') Så vi ska baka en hundtårta med:) hiihih <3 Sen får man se vad som händer mer:)
Har nyss tagit en skön dusch och gjort en ansiktsmask:) vilket var underbart skönt :D Även fixat mina naglar och lite sådär:)
sitter även och fundera på en ny gpa hjälm:P dom kostar ett par tusen men det är världens skönaste hjälmar.:) så fundera starkt på att inskaffa mig en sådan :) Ska fundera lite och sen får jag se :)
Puss&Kram// E


Jag älskar dig mer än något annat <3<3
Min mobil har lagt av helt!! får min nya på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0