tvätt tvätt

Sådär då var jag klar med min lista:) Har bara en till maskin att tvätta:) Skönt att ha fått allting gjort:) hihihi.
Målade även naglarna:) vita tippar och sånt bara klarlack eller vad det heter över haha. Blev faktiskt ganska snyggt;) haha

Idag har jag som sagt varit och shoppat lite mer hästgrejer(A) haha! nu får det vara slut på det.
Glömde ta kort på det :) Men idag blev det:)

  • Ett grönt schabrak ifrån horse pro eller vad det hette:P
  • Ett blått schabrak ifrån Equiline
  • Två hinkar till Mulles mat
  • Ett ländtäcke ifrån horsepro
  • En turkos skit söt grimma till Mulle
Ja det var väl allt jag köpte idag. haha! Imorgon ska vi åka till Hööks :) där jag ska köpa Birks nya regntäcke :) bestämmt mig för vilket jag ska ha :) blir detta



Tror det kommer passa han perfekt:)

599 kr

 

 

Sen lär väl något mer komma med hem:) hihihi. Efter detta besök är det slut med att köpa hästgrejer:) Ända jag behöver är två sadlar. En westernsadel och en brun sadel som passar ihop med mitt nya träns:P

Hatar när man har brunt träns och svart sadel. Men har fatktiskt hittat en brunsadel jag fundera på att köpa:) Så tror den får följa med hem på fredag:) Vi får se:)

 

Ne nu ska jag hänga upp min tvätt sen slänga in en ny maskin:)

 

 

Puss&Kram// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0