John Whitaker

jahopp sämst uppdatering igen:P men e typ aldrig hemma. Kommer hem skit sent på kvällen sen orkar jag ingnenting:P hahaha

även shoppat lite till min älskade birk:) köpte även ett par chaps till mig :) Fick mina nya ridskor i fredags :)

detta var vad jag köpte =)

en reflex grimma
ett träns
flugpannband
ett rött dressyr schabrak

sen det bästa av allt :D

Ett sammets schabrak med matchande huva ifrån John Whitaker :)



599 kr



349 kronor 

bilderna är tagna ifrån google :)
jag och mina huvor, vet inte när jag ska används dom:P haha har två huvor till, en blå as ful:P sen en ljusblå ifrån Eskadron. Men någon gång lär ju vara den första:) haha 
Det var lördagens shopping :)


Igår va det en heldag istallet som vanligt:) ungarna red hela dagen -.- så ja det var väl vad som hände igår. Lallade med bella typ. Sen sov bella hos mig, va la oss halv fem och jag har skrattat så jag höll på att dö hahaha

Sen idag åkte vi till stallet vid 12 tiden så hoppade hon birk :) gick kanon. han älskade att hoppa, han  är hoppade med ryttare till 1,20 rätt bra för att vara en fjording:) hihiihh. Sen har vi gjort om hagar och haft oss. Sen har becca och jag lallat runt lite:) Sen har jag putsat alla träns och alla sadlar i hela stallet!:D fan vad snäll jag är:D haha. Jag putsar mina grejer efter varje gång jag användt dom så :) Så det har jag hållt på med i 2 dagar :P hahaha  men jag är snäll jag :)

ja det är väl lite av vad som hänt i helgen :) På fredag blir det att åka till hööks :) birk behöver ett nytt regntäcke och mulle behöver någon ny grimma :) Mina tokhästar är underbart söta :) Sen på torsdag kommer veterinären igen på besök. Sen kommer han igen efter 2 veckor. Bara hoppas det går bra :)

Uppdate om Mulle:) nu är mulles svåra infektion helt borta:) hela underlivet eller vafan man säger. va som en fotboll:( stackaren kunde knappt stå upp:( Skönt att allt är bra igen och han har återgått till att vara tuffa Mulle emd glimten i ögat.  charmtrollet nr 1 :) <3<3<3




Mina prinsar <3<3


birk i stitt nya täcke och grimma:P haha han fick förra veckan:P
HAHAHA och det passar verkligen INTE som ni ser!

så det täcket är till salu, bara provat i 15 minuter, då han hade det på sig!
st 125



Så blev han när jag klippte av manen med :) han hade ju lång man innan :) tycker han blev skit snygg i sin fjording man:) (hoppas den reser sig helt snart )



Kärlek<3<3




Min underbart fina flicka <3

utan er skulle livet inte vara värt något<3

tack för ni fått mig på fötter igen <3<<3<3


Puss&Kram// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0